Snelle levering I 14 dagen retour-recht I gratis bezorging vanaf €75

Pau Hana: Veel gestelde vragen

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Wij proberen uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u te bezorgen. Over het algemeen heeft u uw bestelling binnen 1-2 dagen in huis. Mocht uw bestelling om een specifieke reden vertraagd zijn dan zullen we u hier ten alle tijden over berichten.

Zodra een bestelling wordt verstuurd, ontvang je hierover bericht. Met de bijgevoegde track and trace code, kun je je bestelling volgen. Ben je niet thuis bij bezorging dan wordt je pakket bij de buren bezorgd of de volgende dag opnieuw aangeboden op het opgegeven leveradres.  

Voor onze tenten duurt de levering iets langer dan de rest van ons assortiment. Van het moment van bestelling ontvang je de tent binnen 3 tot 5 dagen.

Hoeveel bezorgkosten betaal ik?

De kosten voor bezorging binnen Nederland zijn € 6,95 per bestelling en worden door Post NL geleverd. Plaats je een bestelling voor een bedrag vanaf € 75,-, dan is de bezorging kosteloos.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen door middel van Ideal en credit cards (Mastercard, American Express & Visa). Zodra de betaling afgrond is, ontvang je een orderbevestiging per email. Is de betaling niet gelukt, dan is de bestelling ook niet geplaatst, ontvang je geen orderbevestiging en zal de bestelling niet worden geleverd.

Kan ik een product retourneren?

Als je niet helemaal tevreden bent over het product, kun je de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst naar ons terug sturen. Het product dat u terug stuurt moet wel in nieuwe en ongebruikte staat zijn anders zullen wij de retour niet accepteren.

Retourneren kan op de volgende manier:

  1. Meld de retourzending aan per email, via info@pauhana.nl. Vermeld daarbij je naam, het ordernummer en het product dat je wilt retourneren.
  2. Pak de producten en alle toebehoren weer goed in, zodat wij de retourzending onbeschadigd ontvangen. Voeg aan het pakket een briefje toe met daarop je ordernummer en de reden van retour. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
  3. Stuur het pakket naar het volgende adres: Pau Hana, Wereldtuinenlaan 9, 3452 RZ Vleuten
  4. Zodra de retourzending in goede orde is ontvangen, sturen wij een bevestiging en ontvang je het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen op je rekening.

Heb ik garantie op de Tent?

Wij hebben onze tenten met veel zorg uitgezocht en staan dan ook achter de kwaliteit van de canvas tenten die wij aanbieden.

Alle canvas tenten die als nieuw tegen de volledige verkoopprijs worden verkocht, krijgen een garantie. Deze garantie is geldig met een geldig aankoopbewijs en geldt enkel voor fabricagefouten. Wij werken nauw samen met onze leveranciers en elke tent waarvan door onze leverancier wordt vastgesteld dat deze inderdaad defect is, wordt gerepareerd of vervangen door hetzelfde of een vergelijkbaar model.

Deze garantie dekt geen gewone slijtage door gebruik of schade die voortvloeit uit onder andere schimmels, meeldauw, spotlekkage, blootstelling aan ultraviolette straling, brand, kachel / airconditioner gebruik, onjuist gebruik / montage / opslag, of slechte weersomstandigheden.

Tevens is de garantie ongeldig wanneer er zelf wijziging zijn aangebracht aan de tent en de tent niet meer in originele staat verkeerd. De garantie is ook ongeldig als er gebruik is gemaakt van reinigings-, behandelings- of kleurstoffen waardoor de tent is aangetast.

Hoe kan ik de tent retourneren of ruilen?

Wilt u de tent retourneren of ruilen dan dient u binnen 14 dagen na aflevering contact met ons op te nemen om een retour aan te vragen voor een retoursmachtiging.

Laat het ons weten op het moment van aankoop als u uw de tent niet binnen 14 dagen na levering persoonlijk kunt inspecteren. Aangezien wij strenge afspraken hebben met onze leveranciers kunnen restituties en ruilen niet worden verwerkt zonder voorafgaande toestemming.

De kosten van retourneren of wisselen van verzending zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Lees de productomschrijvingen aandachtig en aarzel niet om ons te contacteren voor vragen of opmerkingen voordat u uw bestelling plaatst!

Na ontvangst van uw geautoriseerde retourzending, zullen wij samen met onze leveranciers het artikel inspecteren en bepalen of de retour geaccepteerd kan worden.

De volledige aankoopprijs van de tent worden uitgekeerd voor canvas tenten die:

  • In nieuwe en ongebruikte staat zijn
  • Compleet met alle originele onderdelen, verpakking en instructies zijn
  • Vrij van vuil, beschadiging en slijtage door gebruik, opslag of transport zijn
  • Verpakt op dezelfde manier als waarop u het heeft ontvangen. (Haringen, staken, delen, palen, deuren en touwen in hun tassen.) Tenten gerold, vastgebonden en verpakt. 

We zullen niet het volledige verkoopbedrag uitbetalen op geretourneerde canvas tenten die:

  • Onjuist verpakt zijn
  • Geretourneerd zijn zonder originele verpakking 
  • Retourzendingen die na levering 15 dagen of langer worden gestart

Er worden geen terugbetalingen gedaan voor geretourneerde canvas tenten die:

  • Onvolledige of ontbrekende onderdelen hebben
  • Beschadigd zijn
  • Vies zijn
  • Retourzendingen die 30 dagen of  meer na levering zijn gestart
  • Retourneren zonder voorafgaande toestemming

Hoe kan ik jullie bereiken?

Heb je een vraag of opmerkingen dan kun je ons altijd mailen op info@pauhana.nl.